رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 دسامبر 2021 - 11:56
  • کد خبر : ۱۴۱۲۳
  • مشاهده :  39 بازدید
  • چاپ خبر : سردار سلیمانی با هیچ جریان سیاسی نبود

سردار سلیمانی با هیچ جریان سیاسی نبود

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی با هیچ جریان سیاسی نبود و با همه کار میکرد زیرا معتقد بود اینها مربوط به ایران هستند. به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی برگزار شد‌. علیرضا منادی سفیدان […]

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی با هیچ جریان سیاسی نبود و با همه کار میکرد زیرا معتقد بود اینها مربوط به ایران هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی برگزار شد‌.

علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این مراسم بیان کرد: در سالروز مراسم ۹ دی قرار دادیم و از شهدا و ایثارگران آن روز یاد می‌کنیم. سال ۴۲ وقتی امام خمینی تبعید شد نوید داد روزی خواهم آمد و این مملکت را به دست صاحبش خواهیم داد و آن شد که حماسه انقلاب رخ داد.

وی افزود: با انقلاب یک خط فکری و مکتب جدید راه افتاد و یکی از مهم ترین کارهای آن در حوزه علم و دانش بود. انقلابی که از سوی دشمنان متهم به جهل بود کار خود را با حوزه نهضت سواد آموزی و آموزش عالی شروع کرد. امام گفتند که همه جای ایران را مدرسه می‌کنیم و چون اخلاص داشت این هدف رقم خود.

منادی سفیدان گفت: روز گذشته در شواری عالی انقلاب فرهنگی افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی ۲۰ درصد افزایش یافت‌. که قطعا دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این زمینه نقش دارد، به این خاطر که دانشگاه آزاد ۴۰ درصد دانشجوی کشور را پوشش میدهد.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان ۲۰۰ هزار میلیارد فروش داشتند که طی آن ۱۴ هزار نفر هم اشتغال کسب کردند. از این رو این شرکت ها بسیار مهم هستند. به زودی انشاله با اجرای این قانون شاهد رشد و جهش در شرکت‌های دانش بنیان خواهیم بود. شرکت‌های دانش بنیان امروز در کشور ما مدیون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات اسلامی گفت: دانش دونوع است یک نوع آن علمی است که خودمان تولید می‌کنیم و نوع دوم مصرف کردن از علم دیگران است. یکی از شخصیت هایی که باعث شد علم از مرزهای دانش وارد ایران شود سردار سلیمانی بود. دانش‌هایی که موجب شد تن اسرائیل بلرزد، دیپلماسی سیاسی سردار سلیمانی بود.

وی افزود: ما در دنیا باید انقلاب را صادر می‌کردیم، ما این کار را کردیم و انقلاب اسلامی را صادر می‌کردیم. در این میان ناگهان دوست ما سوریه که در صادر کردن انقلاب با ما همراه بود مورد تجاوز و خطر دشمن قرار گرفت. بعدها سردار سلیمانی مورد خیانت قرار گرفت و مانند امام حسین که به عراق سفر کرد قطعه قطعه شد.

منادی سفید گفت: روزی که داعش سراغ کردستان عراق آمد، مسیولین عراق از همه کمک خواستند اما کسی به آنها کمک نکرد اما وقتی داعشی‌ها شنیدند که سردار سلیمانی به آنجا خواهد آمد عقب کشی کردند. سردار سلیمانی با هیچ جریان سیاسی نبود و با همه کار میکرد زیرا معتقد بود اینها مربوط به ایران هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط